Thursday, November 17, 2011

MijnTweet – kleine posts uitgelegd

Toch maar even met een test beginnen….
Zoals jullie misschien wel weten, is er ook een wereld die ‘Twitter’ heet. Veel van de lezers van MijniPad.net maken er gebruik van…., maar een groter gedeelte (nog) niet…
En MijniPadnet (Twitternaam) stuurt ook regelmatig nieuwtjes naar buiten, die niet op de homepage verschijnen.

Door de ‘niet Twitteraars’ wordt ook regelmatig gevraagd waarom ik niet iets meer nieuwtjes, aanbiedingen en gratis apps vermeld op de homepage….?
Dat heeft 2 redenen;
1. Interessante items, aanbiedingen en gratis app vermeld ik, met grote regelmaat, via mijn Twitteraccount
2. Een volledig artikel schrijven is ‘vrij intensief’, dat doe ik niet binnen een paar seconden; kortom – ik heb niet ‘de tijd’ om ALLES te vermelden.

Maar, nu heb ik het idee opgepakt om dan korte berichtjes ook op de homepage te vermelden, met de duidelijk vermelding dat het ‘eigenlijk een Twitterbericht (Tweet) zou zijn geweest’; vandaar dat ze zo kort zijn.
Voordeel, ten opzichte van oude tweets; nu zullen de links naar de apps wel zijn toegevoegd.

Of me dit echt gaat lukken, is nog even afwachten…..; maar ik zal mijn best doen!

Er zijn al een paar van die korte berichten verschenen, ze beginnen met MijnTweet…

REACTIES ZIJN ZEER WELKOM!

0 comments:

Post a Comment

Email subscribe

Sign up for our newsletter to receive the latest news and event postings.