Saturday, October 8, 2011

Apple Care telefoonnummer helpdesk iPad/Apple

Afgelopen dinsdag had ik een ‘wel heel interessant gesprek’ met Apple Care.
Blijkbaar is dat de naam van de afdeling waar wij onze vragen kunnen neerleggen.

Nu moet ik wel zeggen dat het bijna onmogelijk is, om uit te zoeken waar je naar toe met bellen voor een vraag; (volg deze stappen maar niet…!)
www.apple.com/support/country
Klik daar op Nederland; dan midden van pagina ‘contact opnemen’ – voer het serienummer van je iPad in – dan krijg je de dekkingsstatus van je iPad…..
Onder telefonische ondersteuning zie je dat je een link moet klikken; ‘contact met Apple support’.
Nou, die brengt je gewoon terug naar het scherm waar je je serienummer moet net al hebt ingevuld.

Okay, nog een keer mijn serienummer ingevuld; dus die foutee link maar niet weer aanklikken…..naar beneden scrollen, want ik zie een lijst met telefoonnummers….
Oh, bij de iPad staat geen telefoonnummer; maar hier staat dat ik de iPad Support Pagina moet hebben, daar kan ik dan de contactopties zien…..
NEEEEE, weer moet ik mijn serienummer invullen…..!

Lang verhaal kort; je vindt geen telefoonnummer!

Maar, bel het nummer die bij de Mac, Apple TV en iPod staat, dan krijg je in hun menu WEL de optie iPad!
Nog mooier, van de zes opties is het direct de eerste!

Ooh ja, het telefoonnummer is; 0900 7777 703 – 10 cent per minuut!

In een volgende post kom ik nog even terug op mijn, onbeantwoorde, vraag!

0 comments:

Post a Comment

Email subscribe

Sign up for our newsletter to receive the latest news and event postings.